środa, 30 września 2015

Dzisiaj ja!

Hej hej!

Witam się z Wami serdecznie.
Środa to nie tylko dzień moich inspiracji, ale także dzień, w którym się urodziłam.


Mam na imię Gosia, w świecie internetowym istnieję jako Art Soul.
Jestem mamą dwóch nastoletnich córek i żoną.
Mieszkam we Wrocławiu.
Uwielbiam kolor turkusowy, góry i słońce.
Książki czytam namiętnie i...nie umiem pisać o sobie.


Jako dziecko wolałam grzebać w silnikach aut i zaglądać do środka zegarom, niż odrabiać zadania z techniki czy plastyki :)
I nigdy bym nie uwierzyła, że jako dorosła osoba będę dziergać kartki!
Zresztą nie tylko kartki.
Lubię robić różne rzeczy, w tym decoupage....
Pierwsze kartki zrobiłam z moimi dziewczynkami, gdy były jeszcze małe i tak zakiełkowała miłość do twórczego spędzania czasu.
Rozwinęłam swoją pasję, gdy stwierdziłam, że bezczynne leżenie przed telewizorem nie jest moim życiowym powołaniem.
Teraz tworzę w każdej wolnej chwili i mam z tego niesamowitą radość!
Prowadzę bloga , na którym możecie obejrzeć wszystko, co do tej pory udało mi się zrobić.
Zapraszam serdecznie w moje skromne progi!
















Mam nadzieję, ze zainspiruję Was niejeden raz.
Zapraszam wiec do odwiedzania i komentowania:)

Pozdrawiam!

Art Soul



5 komentarzy:

  1. Cudne prace !!! Z niecierpliwością czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Parce piękne!
    Gratuluję Gosiu i z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Gosiu! :) i widzę tam najpiękniejszą kartkę świata :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję i mam nadzieję, że nie zawiodę! Asiu, tak, jest ta najpiękniejsza....

    OdpowiedzUsuń