środa, 23 marca 2016

Dla Helenki!

Hej, hej!

Jeśli to czytacie, to oznacza, że macie chwilę oddechu od świątecznych przygotowań!
I słusznie:)
Krótka chwila się należy....
Usiądźcie zatem wygodnie i.....poczytajcie :)

Przyjście na świat nowego członka rodziny to ogromna radość.
Zwłaszcza dla babci!
Oj, babcie lubią rozpieszczać nasze dzieci, a swoje wnuki.
Choć przyznam Wam się szczerze, że u mnie rolę rozpieszczacza mieli dziadkowie haha
I.....wykonywali ją podwójnie!

Z tej właśnie okazji, przygotowałam karteczkę w formie książki.
Jej dość duża grubość nie zmieściłaby się do koperty, więc powstała także torebka.

I nawet znalazłam bardzo ładny wierszyk na tą okazję :)
Choć myślę, że świetnie się też sprawdzi jako życzenia na chrzest.

Wykorzystałam, od niedawna dostępne w naszym sklepie, papiery Galerii Papieru.
Całość ozdobiła grafika Janet.












Ze sklepu wykorzystałam:

   

  

  

  
Ponieważ już się nie spotkamy przed świętami, więc życzę Wam i Waszym Bliskim zdrowych, spokojnych Świąt spędzonych w radosnej, rodzinnej atmosferze!

Art Soul.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz