środa, 27 kwietnia 2016

Foldery CD.

Hej, hej!

Dzisiaj przedstawiam Wam moje foldery na płyty.
Oczywiście, płyty z I Komunii Świętej.

Same bazy kupiłam jakiś czas temu, ale najpierw podziwiałam foldery u innych.
Aż w końcu z radością siadłam do ozdabiania.
Już dawno nie miałam aż takiego pragnienia wykonania czegoś!
A, że to coś innego niż kartki i boxy, z tym większą radością usiadłam do pracy.

Foldery są bardzo delikatne, a  biały papier ozdobiłam perełkami w płynie.
Leciutko, tak, by zdobiły, a nie psuły pracę.
Kropelki ułożyłam w zawijasy.
Jak mi wyszło?
Oceńcie sami!

Moje perełki w płynie są przezroczyste, ale Kasia jak zwykle zadbała, by był duży wybór kolorów.
Perełki i farby 3D znajdziecie TUTAJ.










W pracy wykorzystałam:

  

   

  

  

  



Zachęcam Was do spróbowania tej formy zdobienia.
Nie tylko papieru, ale także tekturek, kwiatów i czego Wasza dusza zapragnie!

A już jutro swoją pracą pochwali się Chanya13!
Jesteście ciekawi, co to będzie?
Ja też!
Zapraszam zatem do odwiedzania naszego bloga!


Życzę miłego dnia,

Art Soul

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne folderki....mnie zauroczył niebieski w słodkie kropeczki :)Kwiatuszek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Widzisz, właśnie się obawiałam, ze kropki będą zbyt słodkie :) ale nawet mnie zaskoczył efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) czy ta tablica do biglowania jest godna uwagi? Stoję przed zakupem i zastanawiam się, którą wybrać? Będę wdzięczna za opinię.

    OdpowiedzUsuń