piątek, 27 maja 2016

Delikatna kartka komunijna


Witajcie.
Sezon komunijny już prawie za nami.
Korzystając więc z okazji, że jeszcze można pokazywać inspiracje w tym temacie postanowiłam, że właśnie dziś moja praca będzie dotyczyła tej uroczystości.
W tym tygodniu duży nacisk kładziemy na foldery. Tak na prawdę to ostatnio bardzo rzadko z nich korzystam - zapomniałam o nich zupełnie, a przyznam się szczerze, że w zakamarkach mej "przydasiowej"  szuflady leży kilka perełek;)
Chyba nie zaskoczę Was mówiąc, że w tym tygodniu pracowałam na papierach UHK Gallery oraz Studia75. W ostatnim czasie to moje jedne z ulubionych firm, na których papierach bardzo dobrze mi się pracuje. 









Jeśli chodzi zaś o folder to miałam trochę z nim zabawy. Wymyśliłam sobie bowiem wytłaczane kropki. Użyłam więc folderu Derice i jako, że jest to border musiałam przepuścić papier przez maszynkę kilka razy ;)





Kartka jest bardzo delikatna i elegancka.


Do jej wykonania użyłam jeszcze...




Z NOWOŚCI w tym tygodniu mamy coś dla miłośników decupage. Na naszych pólkach zagościła cała masa serwetek o bardzo zróżnicowanym wzornictwie - każdy znajdzie coś dla siebie ;)

Pozdrawiam Was serdecznie.
MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz