środa, 18 maja 2016

Zmorka gościnnie

Witajcie!

Środa to dzień Art Soul. Niestety nasz Gosia "zagościła" w szpitalu i nie może dzisiaj pokazać Wam swojej pracy.
Gosi życzymy szybkiego powrotu do zdrowia i do nas :)

Podczas nieobecności Gosi nie będzie tu cicho i głucho!
Mamy gościa!!!
Chcemy Wam przedstawić Zmorkę :)


Jestem Bożena - matka i żona, chociaż panna ;)
 Mimo, że zodiakalna panna nie przykładam wielkiego znaczenia do porządku,
ale do ładu - tak :)
Odkładam na ostatnią chwilę to czego robić nie lubię, często potrzebuję "kopa" celem mobilizacji, bywam humorzasta, mam zmienne nastroje i jestem niesystematyczna :)
Te cechy mojej osobowości widać wyraźnie w moich pracach - raz jestem w epoce różu, innym razem w brązie, w skrajnych wypadkach mediuję.

Na dzisiaj dla Was przygotowałam notes.


Notes powstał na bazie tych dziwnych notesików, które kiedyś Inpost dokładał do przesyłek listowych jako obciążenie :) 
Okładki wykonane są z beermaty 1,2 mm, pokryte białym gessem.
Nałożyłam ziarnistą pastę strukturalną, w paru miejscach przez maskę nałożyłam pękającą pastę strukturalną, a następnie naklejałam co mi pod rękę wpadło - widać jutę, kawałki tekturowej serwetki, koraliki, mikrokulki, kwiatki papierowe, guziki, całość ponownie pokryłam gessem. 




Po wyschnięciu użyłam mgiełek Primy "Antique gold", "Worn leather" oraz "Tea stain", turkusowej  mgiełki 13 Arts, również farbka w proszku w kolorze lilac i turkus pochodzi z tej firmy.
Napis wycięty z wykrojników APScraft i pokryty pastą żeliwną firmy "Penart", co nadało mu chropowatą fakturę.



Jeśli macie ochotę pooglądać więcej moich prac zapraszam na bloga
zmorkiwytworki.blogspot.com/



Dziękujemy Bożenko za piękną inspirację. 
Mamy nadzieję, że będziemy mogli Cię jeszcze kiedyś gościć :)

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My serdecznie dziękujemy za przyjęcie zaproszenia oraz piękną pracę :)

      Usuń
  2. Piękna praca :) Gosiu Tobie życzę abyś szybciutko przybyła i moc witaminek poczuła :)....a myślałam że zobaczę dziś prace szefowej ...nieźle się zdziwiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu TAKA niespodzianka :)
      Gość spisał się na medal!

      Usuń
    2. Oj bo gość w samouwielbienie wpadnie ;) Dziękuję pięknie, a Gosi zdrowia z całego serca życzę :)

      Usuń
  3. Piękna praca Bożenko! Świetny notes:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny notesik zmediowałaś ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń