środa, 22 czerwca 2016

Dla Taty

Hej!

Mamy jutro Dzień Ojca.
Z tej okazji życzę wszystkim ojcom i tatusiom wszystkiego, co najlepsze :)
Cierpliwości, wrażliwości i radości z czasu spędzonego wspólnie z pociechą!

I moja inspiracja nawiązuje właśnie do jutrzejszego święta.
A że dawno nie było żadnej pracy dla mężczyzny, to postanowiłam trochę nadrobić :)

Kartka prosta w formie nawiązująca do największej pasji solenizanta.
Budowania domków dla ptaszków.

Formę domku zrobiłam sama.
Zdecydowanie zbyt rzadko to robię, a sprawia mi to mnóstwo satysfakcji.
Chyba muszę nadrobić zaległości i znowu zacząć wykonywać różne wzory :)

W pracy wykorzystałam digi-stempel z TEGO bloga.
Dziękuję za udostępnienie!







W pracy wykorzystałam:

 

  

   


  

I to by było tyle na dzisiaj :)


Życzę miłego dnia!
Art Soul




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz