środa, 13 lipca 2016

Kartka na roczek z balonem


Witajcie kochani.
Wczoraj inspirowałam w zastępstwie za Romę, dziś zastępuję Małgosię. Wczoraj było pudełko, na dzisiaj zaś przygotowałam kartkę na roczek z balonem.
Wykonując ją bazowałam się głównie na papierach firmy Studio 75 oraz UHK Gallery.  Ostatnio coraz  częściej produkty tych firm widzicie na moich pracach.
Całość utrzymana jest w niebiesko - czerwonej tonacji z elementami zieleni, dzięki czemu karteczka jest bardzo ciepła i chłopięca :)







Już kiedyś przygotowywałam bardzo podobne foldery na płyty CD oraz pudełka na zdjęcia, z tym że kolorystyka była nieco inna. Balon powstał z kółek sklejonych ze sobą. Niezawodny stał się tu więc wykrojnik firmy Nellie's - koła.




Ze sklepu użyłam jeszcze wykrojnika Marianne Designe oraz półperełki samoprzylepne.




I jak Wam się podoba taka można by powiedzieć ekspresowo wykonana karteczka?


Pozdrawiam Was serdecznie.
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz