piątek, 29 lipca 2016

Ślubna kartka w kształcie książki


Hejka.
Po raz trzeci w tym tygodniu inspiruję dla Was.
Pewnie już macie dość mnie i moich inspiracji, ale obiecuję, że w przyszłym tygodniu moją pracę zobaczycie tylko raz ;)
Tymczasem na dzisiaj przygotowałam dla odmiany kartkę w kształcie książki.
Kartka jest bardzo bogata, wręcz naładowana dodatkami różnego kalibru, które dokładałam i dokładałam i  nie potrafiłam zastopować.




Po raz kolejny zdecydowałam się na papiery Studia 75, które tym razem zmiksowałam z arkuszem Craft&You Designe i choć na pierwszy rzut oka zupełnie się ze sobą gryzły, przy odrobinie dodatków pięknie ze sobą  współgrają. Mało tego napis, który poszarpałam i wkleiłam w centrum pochodzi właśnie z paska,który znajduje się na dole arkusza Wedding Garden.



Jako, że mamy uzupełnienia stanów magazynowych tekturek SnipArt postanowiłam użyć ich w jak największej ilości. Kto wie może zachęcę Was tym do ich zakupu ;)




       


Jeśli chodzi o masę plastyczną to po raz kolejny użyłam masy Marthy Stewart. Jest ona idealnie biała i bardzo plastyczna dzięki czemu praca z nią jest czystą przyjemnością. Tym razem obok esów na mojej pracy zagościło również serce oraz ptaszek.



Nie mogło oczywiście zabraknąć kwiatuszków WOC, które są prawie zawsze widoczne w moich pracach.





Listki wycięłam z wykrojników ...


A tak wygląda środek kartki....



Uff... ale Was dzisiaj wymęczyłam ;)
Jeszcze tylko wspomnę o NOWOŚCIACH,  w śród których mamy papiery Galerii Papieru, tekturki Snip Art, bardzo fajne stemple, kilka folderów i wykrojników.
W nowościach będzie też niespodzianka... wyglądajcie więc i wyczekujcie czegoś, co bardzo lubicie ;)

Pozdrawiam serdecznie
Buziaki - MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz