niedziela, 18 września 2016

Aggie gościnnie

Dzień dobry :)

Dzisiaj chcemy Wam przedstawić kolejnego gościa.
Jej praca zgłoszona na #11 wyzwanie Wakacje nas zachwyciła,
i to Ona została zwycięzcą.


Aggie
Witam serdecznie

Bardzo się cieszę, że mam przyjemność gościć na blogu sklepu Od A do Zet.
Mam na imię Agnieszka, ale w sieci znajdziecie mnie jako Aggie.
Od dłuższego czasu, w wolnych chwilach tworzę i prowadzę bloga, który znajdziecie pod adresem: http://craft-loving-animal.blogspot.com/
Jeśli widzieliście już kiedyś moje prace, to wiecie, że lubię tworzyć różnorakie rzeczy i choć zaczynałam od kartek, to teraz większość moich prac to layouty, a bardzo często ciągnie mnie do mediowania.
I właśnie taką mediową pracę stworzyłam specjalnie na mój gościnny występ na blogu Od A do Zet - kolorowy blejtram z przesłaniem. 





Do jego wykonania użyłam materiałów, które możecie znaleźć w sklepie Od A do Zet, m.in.

Pozdrawiam

Aggie


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Przypominamy również o kończącym się dzisiaj wyzwaniu - WRZOSY.
Na Wasze prace czekamy do 23.55


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz