piątek, 23 września 2016

Kartka urodzinowa dla Hawajki


Witajcie.
Tak, tak ... dobrze przeczytaliście. Moja dzisiejsza kartka będzie prezentem urodzinowym dla Hawajki. Długo się zastanawiałam nad jej formą i dodatkami. Pomyślałam jednak, że skoro ma być z Polski więc nie będę wydziwiać i nie będę dawać akcentów Hawajskich. Jest prosto, ale za to elegancko i bardzo kobieco. Jedynym "udziwnieniem" jest tu tylko napis w języku angielskim, gdyż do końca nie byłam pewna czy solenizantka zna język polski.



Tym razem na pierwszym planie obok tekturek oczywiście, które są tematem przewodnim w tym tygodniu, znajduje się arkusz z dość starej kolekcji UHK Gallery - Sobotni Lunch. Brzegi potraktowałam dziurkaczami z zestawu Marthy Stewart, przez co uzyskałam piękną, delikatną ramkę.



W tym tygodniu po raz kolejny użyłam tekturek firmy Snip Art. Tym razem jest to ramka oraz ornament. Dziś też postanowiłam pozostawić je w stanie "surowym" niczym więc ich nie malowałam.





Jeśli chodzi zaś o wykrojniki, to użyłam kilku. Obok ażurowej ramki firmy Chery Lyen znajdziecie tu również okrągłą ramkę Marianne Design oraz liście niedocenianej przez wielu z nas firmy Tattered Lace oraz Crafty Ann.





Napisy oraz motyle wycięłam z arkuszy Dp Craft, które bardzo polecam. Ich atutem jest nie tylko ciekawa grafika i napisy. Posiadają one również dwie alternatywy językowe - polską i angielską, co jest świetnym rozwiązaniem.





W tym tygodniu mamy wiele różnorodnych NOWOŚCI. Począwszy od wykrojników z fajnymi, zimowymi motywami, przez wypełnieniacze do maskotek, masy i narzędzia do modelowania, gesso białe i czarne oraz bazy z Eco Scrapbooking.
Na naszych półkach zagościła również najnowsza kolekcja UHK Gallery Winter in Avonlea. Miłośnicy kwiatów z pianki i papieru również znajdą coś dla siebie. Mamy bowiem dłutka kulkowe - drewniane w kilku rozmiarach. Tak więc zapraszam na zakupy. Jak sami widzicie każdy znajdzie tu coś dla siebie :D

Życzę Wam udanego weekendu i choć już mamy kalendarzową jesień mam nadzieję, że będzie on słoneczny i mile spędzony.
Buziaki
MargoLa



2 komentarze: