piątek, 16 września 2016

Kryształowe gody w szarościach i fioletach


Witajcie
Galeria Papieru jest firmą znaną i chyba każdy z nas ma ich papiery w swych zbiorach ;)
Zamykając tydzień inspiracji z papierami tej firmy pomyślałam, że papiery bronią się same, swą kolorystyką i wzornictwem nie trzeba więc nie wiadomo jakiej szalonej inspiracji, by zachęcić Was do sięgnięcia po nie;)
Dziś będzie kartka w formie książki. To już moja kolejna tego typu inspiracja. Jednakoż tak przyjemnie się je robi, że nie mogłam oprzeć się pokusie.
Całość utrzymana jest w dość nietypowej jak dla mnie kolorystyce, szaro - fioletowej. Użyłam więc arkusza z bloczka Purpurowy Deszcz oraz Ukryte Pragnienia.







Od pewnego czasu bardzo ważne miejsce w moich pracach zajmują tekturki. Najczęściej są to tekturki firmy SnipArt, które wyróżniają się oryginalnym wzornictwem oraz trwałością . Najczęściej maluję je gesso, co uczyniłam również i tym razem.






Jako, że uwielbiam kwiaty, nie mogło ich również zabraknąć i tym razem. Po raz kolejny postawiłam na firmę WOC, która ma nie tylko ogromny wybór w rodzajach i wzorach kwiatów, ale również i w kolorystyce. 





Oczywiście nie byłoby karki bez bazy, którą skleiłam z kartonu firmy PakaMaka. 




Dodatkowo ze sklepu użyłam jeszcze.....






W tym tygodniu z NOWOŚCI mamy przepiękne papiery UHK Gallerry oraz wykrojniki CraftEmotions. Wkrótce też dowiecie się kto dołączy do naszego zespołu ;) Nadstawiajcie więc uszu i oczekujcie wyników:)

Pozdrawiam serdecznie,
Buziaki - MargoLa



2 komentarze: