piątek, 21 października 2016

Dziecięca zakładka z maską


Witajcie.
Oj działo się dużo przez ten tydzień na naszym blogu.
Dziewczyny poszalały z maskami.
Mój dzisiejszy występ w porównaniu do koleżanek z DT będzie bardzo skromny.
Niestety nie jest mi po drodze z maskami i chyba raczej się z nimi nie zaprzyjaźnię.
Jednakoż wyzwanie zostało podjęte więc trzeba działać.
Za bazę zakładki posłużył mi papier craftowy PakaMaka, na który przykleiłam poszarpany na około papier z Galerii Papieru - Purpurowy Deszcz 01.



Jako, że w tym tygodniu pracujemy z maskami mój wybór padł na bardzo słodką maskę Latarni Morskiej, w której posiadaniu jestem od bardzo dawna. Do odbicia serc użyłam białej pasty strukturalnej.




Słodka dziewczynka to nic innego jak grafika Janet. Oprawiłam ją w owalną ramkę SnipArt.



Na koniec wspomnę jeszcze słowo o NOWOŚCIACH w naszym sklepie. Tym razem jest to najnowsza zimowa kolekcja Studio75, papierowe sznurki oraz dwustronne taśmy klejące.
Zapraszam do odwiedzania, może coś jeszcze wpadnie Wam 
w oko:)

Pozdrawiam gorąco
MargoLa

2 komentarze:

  1. Słodka zakładka. Ramka pięknie zamyka grafikę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu. Oj miałam z nią problemu ;) Coś mi ciągle nie pasowało. Może dlatego, że ja przyzwyczajona jestem do warstw, a tu trzeba było prawie na płasko robić ;) Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń