piątek, 19 maja 2017

Kartka ślubna z użyciem bloków kreatywnych


Witajcie
Dotąd jakoś nie mogłam się przekonać do bloków kreatywnych.  Dawno temu, jeszcze na początku mojej przygody ze scrapem, zakupiłam tego typu papiery, z tym że o tematyce dziecięce i dotąd nie potrafiłam ich użyć. Przyznam się szczerze, że bardzo ciężko było mi coś wybrać dla siebie. Uwielbiam bowiem warstwy i kwiaty. W końcu jednak postawiłam na blok kreatywny StudiLight Lovely Roses. Tak w ogóle to papiery tej firmy odkryłam dopiero niedawno. Więcej o nich powiem przy innej okazji, dzisiaj napiszę tylko tyle, że są rewelacyjne i świetnie się wpasowują w romantyczne prace ;)
Moja dzisiejsza praca będzie oparta na blokach kreatywnych, aczkolwiek nie będzie ona z nich wykonana całościowo. Znajdą się bowiem na niej inne materiały z naszego sklepu.





Jak sami widzicie kartka, którą wykonałam jest bardzo romantyczna i złożona z wielu elementów.
Może trochę za bardzo cukierkowo wyszła, ale mi się podoba ;)


Dużą rolę odgrywają tutaj tekturki SnipArt oraz ego.Craft, które zostały pomalowane białym gesso.






Ze sklepu użyłam również:



Na koniec powiem tylko tyle, że tak bardzo podobała  mi się praca z blokami kreatywnymi, wykonałam jeszcze kilka innych prac przy ich użyciu ;) Na pewno je kiedyś pokażę ;)

Tymczasem w dziale NOWOŚCI zadziało się bardzo wiele. Są pudry do embossingu, pasty szklane, folie do złoceń, pędzelki, perły w płynie, papier ryżowy, farby akrylowe, foldery do wytłaczania, wykrojniki i wiele innych. Zapraszam

Życzę słonecznego weekendu.
Pozdrawiam ciepło MargoLa


1 komentarz:

  1. Kartka wygląda rewelacyjnie!
    W sklepie zakupiłam blok kreatywny LA PROVENCE i troszkę podziałałam - efekt można zobaczyć pod adresem: http://kordonkowy.blogspot.com/2017/05/decha-i-papier-czyli-spotkanie-z.html Nie jest to kartka ale decha do krojenia :)

    OdpowiedzUsuń