niedziela, 10 września 2017

Ania Soprano gościnnie

Witamy cieplutko :)

Dzisiaj chcielibyśmy Wam przedstawić naszego gościa.

Ania Soprano

To spod jej łapek wychodzą pięknie pokolorowane obrazeczki, które później można zobaczyć na Jej kartkach.

Ale może przedstawi się sama :)

Nazywam się Ania Soprano, mieszkam w Paryżu we Francji.
Moja przygodę ze scrapbookingiem i okolicami zaczęłam stosunkowo niedawno. 
Największą ilość prac poświęcam kolorowaniu stempli markerami alkoholowymi, choć zajmuje się rożnymi typami prac - od mixed media po objekty 3D z papieru, tekturek czy decoupage'u.

Zapraszam na mojego bloga, gdzie możecie zobaczyć moje prace i mój świat markerów :)


Na dzisiejsze spotkanie z Wami przygotowałam halloweenowy obrazek




A tu możecie zobaczyć jak rysunek powstawał "krok po kroku"


Dziękuję Wam za poświęcony czas
Ania



Dziękujemy Aniu za odwiedziny i przygotowanie pięknej pracy na tę okazję!
Mamy nadzieję, że będziemy mogli gościć Cię jeszcze w niedalekiej przyszłości :)


1 komentarz: