poniedziałek, 12 marca 2018

Perły Nuvo zamiast glossy


Witajcie kochani.
Z małym poślizgiem, ale jestem.
Przygotowałam dzisiaj dla Was ślubny exploding box w rozmiarze XXL.
Dzisiaj też chciałabym Wam pokazać, że efekt szkła możemy uzyskać nie tylko za pomocą glossy, ale również i pereł Nuvo. Doszłam do tego zupełnie przypadkiem. Robiąc zakupy po prostu się pomyliłam i zamiast białych pereł wrzuciłam do koszyka perły przeźroczyste z drobinkami brokatu. Wiadomo, że nie opłaci się oddawać do sklepu takiego drobnego przedmioty, gdyż koszty wysyłki przerosną koszty produktu, dlatego też postanowiłam pokombinować i wymyśliłam, że zrobię krople rosy na listkach.

Na pewno wielu z Was zastanawiać się będzie skąd wzięłam taką dużą bazę? Rozwiązanie znalazłam przypadkowo. Skleiłam ze sobą bazy na kartki 15x15cm, wieczko zaś to wierzch pudełka na kartki, które dostałam kiedyś w gratisie od egoCraft.




Po raz kolejny też wróciłam do papierów od Laserowe Love oraz Studio75. Wybrałam arkusze, które choć na pierwszy rzut oka wydają się smutne, przy odpowiednich dodatkach tworzą piękną, pełną elegancji kompozycję.




W centrum pudełka znajduje się ogromny tort niespodzianka. 
Tort jest otwierany, a w jego środku mają znaleźć się kluczyki do samochodu.
Na jednej z bocznych ścianek, tej ze ślubnym samochodem jest kieszeń, gdzie znajdzie się dowód rejestracyjny auta. 






Jeśli chodzi zaś o kwiaty, to większość zrobiłam sama z pianki pociągniętej tuszami z Latarni Morskiej. Pozostałe kwiatuszki pochodzą od WOC.





W tym tygodniu pojawiło się bardzo dużo NOWOŚCI w naszym sklepie. Możecie między innymi u nas znaleźć najnowszą kolekcję UHK Gallery - Desert Rose, wielkanocne tekturki ze SnipArt oraz ego.Craft, pudry do embosingu, papiery Kaisercraft, wykrojniki, perły do embosingu i wiele innych. Zapraszamy. 
Pozdrawiam serdecznie MargoLa



2 komentarze: